Do końca marca nową aplikację przetestowało ponad 47 tys. podróżnych, którzy kupili blisko 150 tys. biletów. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji. Od jutra, dzięki niej, będzie można kupować bilety z 10 proc. rabatem.
„Podróż z rabatem” to nowy sposób na częstsze i tańsze podróże liniami regionalnego przewoźnika. Od 1 kwietnia, użytkownicy Kaeśki, będą mogli cieszyć się z 10 proc. rabatu na kupione dzięki aplikacji mobilnej bilety.
– 10-proc. zniżka będzie naliczana automatycznie podczas zakupu biletów w Kaeśce. Promocją będą objęte bilety na pojedyncze przejazdy, bilety miesięczne oraz bilety z ofert specjalnych. Zniżka nie obejmie natomiast biletów w ramach Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej oraz Biletu Zakopiańskiego – wylicza Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich i dodaje, że rabat będzie łączył się ze wszystkimi ulgami ustawowymi, m.in. dla studentów, uczniów oraz posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Szczegóły oferty “Podróż z rabatem” są dostępne na stronie internetowej www.kolejeslaskie.pl w zakładce“ Dla Podróżnych”.
„Podróż z rabatem” zastąpi więc obowiązującą przez ostatnie trzy miesiące ofertę „Testuj z nami”.
Kaeśką z miesiąca na miesiąc posługuje się coraz więcej podróżnych. – W styczniu za pośrednictwem Kaeśki pasażerowie kupili 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys. Pod koniec marca liczba sprzedanych biletów wyniosła 66,7 tys. To najlepszy dowód na rosnącą popularność aplikacji i jej udany debiut – mówi Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.
Do końca marca Kaeśkę pobrało na urządzenia mobilne ponad 47 tys. podróżnych, kupując prawie 150 tys. biletów i zakładając blisko 32 tys. kont. Dziś ostatni dzień promocji „Testuj z nami”. Wraz z początkiem kwietnia okres testów skończy się, ale nie korzyści z użytkowania z aplikacji.
Od 1 kwietnia pasażerowie korzystający z Kaeśki będą mogli skorzystać z 10-proc. zniżki na zakup biletów w ramach nowej oferty „Podróż z rabatem”.
Kupno biletu w Kaeśce to obecnie jedyny sposób na zaoszczędzenie na podróży
Aplikację mobilną Kolei Śląskich można pobrać bezpłatnie na telefony i tablety z systemami iOS oraz Android. Kaeśka umożliwia nie tylko wygodny zakup biletów, ale także generowanie faktur, dokonywanie zwrotów oraz wyszukiwanie połączeń kolejowych – zarówno bezpośrednich, jak i tych z przesiadkami.
Liczby mówią za same za siebie
Najwięcej pasażerów korzystających z aplikacji podróżowało w relacjach Katowice – Tychy Lodowisko (6,4 tys.), Katowice – Gliwice (6,2 tys.) i Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).
Sukces aplikacji to rezultat wielomiesięcznych przygotowań i zaangażowania pasażerów, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat jej funkcjonowania.
– Dzięki sugestiom użytkowników odświeżono między innymi ekran główny aplikacji, poprawiono obsługę ekranu wyboru pasażerów na mniejszych urządzeniach oraz uporządkowano listę ulg w biletach sieciowych – mówi Tomasz Niedziela, dziękując pasażerom Kolei Śląskich za wszystkie zgłoszone sugestie.
– 1 kwietnia kończy się etap testowania Kaeśki, ale nie oznacza to, że przestajemy ulepszać aplikację. Prace nad kolejnymi usprawnieniami trwają – w najbliższym czasie pasażerowie zyskają m.in. możliwość płatności za bilety za pomocą Google Pay i Apple Pay oraz opcję wyboru minimalnego czasu na przesiadkę przy zakupie biletów na taką podróż – zapowiada Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich. Tę zmianę będzie można odczuć już w najbliższych dniach.
Użytkownicy Kaeśki cały czas mogą wysyłać swoje spostrzeżenia na adres: kaeska@kolejeslaskie.pl.
Red.
Źródło: Materiały prasowe Kolei Śląskich